بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

مقاله ها

46 برنامه آموزشی طی سال گذشته برگزار شد

 

 

46 برنامه آموزشی طی سال گذشته برگزار شد

معاونت آموزشی سازمان نظام‌پزشکی مشهد از برگزاری 46 برنامه آموزشی با پوشش بیش از 5000 هزار مخاطب از سوی معاونت متبوع خود طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر بیتا میرزائی همچنین بیان کرد: این برنامه‌ها در قالب کنگره‌ علمی، سمینارعلمی، کارگاه و... به صورت حضوری و همچنین وبینارهای آنلاین و آفلاین به صورت غیرحضوری برگزار شده است.

وی افزود: هدف ما ارتقای سطح دانش همکاران بوده و سعی خواهیم کرد که در این مسیر روز به روز پویاتر و موثرتر ایفای نقش کنیم. دکتر بیتا میرزائی گفت: در این راستا، توجه به موضوعات ‌نوین و جذاب آموزشی، اخذ امتیاز بازآموزی برای برنامه‌ها و مد نظر قرار دادن ‌گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تمام رشته‌های ‌تخصصی، پرشکان عمومی، دندانپزشکان، داروسازان، کارشناسان پروانه‌دار و... از رویکردهای اساسی معاونت آموزشی سازمان بوده است.

وی ارتقای کمیت و کیفیت برنامه‌های بازآموزی و به‌طور ویژه برگزاری دوره‌های مختلف توانمندسازی و مهارتی را باتوجه‌ به نیاز ‌گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از اولویت های خود در سال جاری خواند و بیان کرد: سعی کرده‌ایم از عناوین کلیشه ای فاصله گرفته و عناوین کاربردی و نوین را سرفصل برنامه‌های آموزشی نظام پزشکی مشهد قرار دهیم.

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان