بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مقاله ها

تقدیر رییس جمهور از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

در جشنواره عمران سلامت، دکتر روحانی رییس جمهور، از رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمود.

به گزارش وب دا، در این مراسم دکتر حسن روحانی رییس جمهور از دکتر مصطفی مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دلیل ایجاد و توسعه یک هزار و ۲۰۰ تخت در چهار سال اخیر قدردانی  نمود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این جشنواره نخستین برنامه دولت در حوزه سلامت را پیشگیری از بیماری دانست و اظهارداشت: علیرغم کاهش شدید درآمدهای نفتی، اجرای طرح تحول سلامت از اولین و مهمترین برنامه های دولت یازدهم بود.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت مردم، هدایت رهبری و فداکاری کارگزاران دولت، مسیر توسعه و سازندگی کشور را ادامه می دهیم، گفت: هدف ما تقویت نظام، کشور و منافع ملی است و باید همه در این مسیر ، دست به دست هم دهیم.

رییس جمهور با بیان اینکه دکتر هاشمی وزیر بهداشت از پرتلاش ترین و پرتحرک ترین وزرای دولت یازدهم بود خاطر نشان کرد: برنامه تحول سلامت به عنوان اصلی‌مهم در دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت.

جشنواره عمران سلامت با محوریت ارتقاء سطح کمی و کیفی در امور عمرانی حوزه سلامت با حضور نمایندگان مجلس، استانداران، فرمانداران، خیرین، رؤسا و معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان و بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط در سالن اجلاس سران برگزار شد.

همچنین در راستای برگزاری این جشنواره نمایشگاهی به منظور ارائه دستاوردهای دانشگاه‌های علوم پزشکی و اطلاع رسانی از فعالیت‌های انجام شده از پروژه‌های عمرانی و تاثیر آن بر تسهیل خدمات رسانی به آحاد مردم در بخش سلامت به نمایش گذاشته می‌شود.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان