بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مقاله ها

اتفاق جدید :: تغییر قالب بیمه های مسؤولیت حرفه ای گروه های پزشکی

همکاران گرامی

سازمان نظام پزشکی مشهد بعد از سالها پیگیری و تلاش برای ایجاد رقابت بین بیمه‌های تجاری ؛ سرانجام سازمان نظام پزشکی مشهد موفق شد تا یکی از شرکت‌های بیمه‌ای را متقاعد کند که از قالب فریز شده و کلیشه‌ای قراردادهای بیمه‌های مسؤولیت حرفه‌ای گروه پزشکی خارج شده و شرایط جدیدی را که مورد نیاز مبرم گروه پزشکی است ، ایجاد نماید .

با عنایت به مزیت‌های در نظر گرفته شده در این تفاهم نامه برای همکاران گروه‌های پزشکی ؛ در صورت استقبال اعضاء و در عقد قرارداد در امور بیمه‌ای مختلف با شرکت بیمه تعاون ؛ پیش بینی می شود که نتایج ذیل‌الذکر حاصل گردد :

الف) بیمه تعاون انگیزه جدی تریپیدا خواهد نمود که برای جذب مخاطب بیشتر شرایط تفاهم نامه را به نفع گروه پزشکی ارتقاء دهد .

ب) سایر شرکت‌های بیمه‌ای که سالهای طولانی به رغم ارائه تقاضای مکرر از سوی سازمان نظام پزشکی مشهد حاضر به خروج از جمود نشده‌اند برای پیشگیری از جاماندن در رقابت ؛ اهتمام لازم را در بهبود فرآیندهای جذب مشتری اعمال نمایند .

امید آنکه با ایجاد رقابت بین شرکت‌های بیمه‌ای تجاری ؛ شرایط روز به روز بهتری برای همکاران محقق شود .

در نهایت تقاضا دارد با توجه به توافقات صورت گرفته با بیمه تعاون برای استفاده از شرایط متفاوت بیمه‌نامه‌های مسؤولیت حرفه‌ای در این شرکت‌ها به منظور تحکیم این گونه اقدامات که در راستای منافع عمومی گروه پزشکی می‌باشد ، یکدیگر را تشویق به درک تفاوت های موجود نمایند و بیمه‌نامه‌های خود را به سوی این شرکت سوق دهید .

 

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان