بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403
×

خطا

The page you are trying to access does not exist.

مقاله ها

قرارداد همکاری با شرکت یکتا مروارید شایستگان

شرکت یکتا مروارید شایستگان با شماره  51469 در تاریخ 18-03-1393 به ثبت رسیده است. این شرکت با مشخصه VIPservice و شعار پسر کوچک خانواده، فعالیت خواهد کرد. نام، مشخصه، و شعار شرکت نشانگر گردآوری جمعی از نخبگان شهر مشهد به عنوان یک خانواده محترم می باشد که وظیفه ما در قبال شما خدمات دهی مدرن و در خور شان خواهد بود. بنابراین پسر کوچک این خانواده ی محترم بودن، افتخاریست که به عهده مجموعه VIPservice گذاشته شده است. باشد که با یاری حق تعالی و لطف شما سروران گرامی به عنوان بزرگان این خانواده ی محترم، بتوانیم بهترین باشیم.  

VIPservice افتخار دارد تا برای اولین بار خدمات برجسته ای را درجهت کم کردن مشغله های قشر محترم پزشکان ارائه دهد. پیرو قرارداد فی ما بین این شرکت و سازمان نظام پزشکی مشهد در تاریخ 23-04-1393 به شماره 93الف113 مقرر گردید تا VIPservice وظیفه خدمت رسانی مدرن و تکریم اعضاء سازمان را بر عهده داشته باشد. با کارشناسی های مستمر در چند سال گذشته، نتیجه حاصله به مرحله اجرا رسیده و مفتخریم تا برنامه های مدنظر خود را در زمینه های مختلف بالفعل کنیم.

مدیریت VIPservice پیشاپیش از شما عزیزان بابت همراهی و همکاریتان در جهت رسیدن به اهداف بزرگ شرکت که همانا،کم کردن دغدغه های فراوان شما و در نهایت زندگی بهتر از قبل میباشد،سپاسگزاری میکند.

خدمات مذکور به شرح ذیل می باشد :

  •          پخش مواد غذایی : اپراتور شرکت هر 15 روز یکبار با مشترک تماس گرفته و صورت خرید ایشان را اخذ و ثبت میکند و اجناس پس از 48 ساعت به محل مورد نظر مشترک ارسال میگردد . این خدمت رایگان بوده و مشترکین تنها مبلغ فاکتور ارائه شده از سوی موزع را به وی پرداخت مینمایند . محدودیتی در حجم و مبلغ خرید وجود نداشته و شرکت موظف است خریدها را طبق درخواست مشترک توزیع نماید . ضمنا کلیه اجناس به نسبت نوع آنها ( ایرانی و خارجی ) بین 5 تا 8 درصد تخفیف خواهند داشت .
  •          خدمات پیکی : ارائه پیک رایگان جهت انجام کارهای روزمره مشترکین (یک تماس در روز رایگان، و تماسهای بعدی با دریافت تنها 50 درصد تعرفه پیک)
  •          تخفیفات : ارائه تخفیفات قابل توجه به مشترکین محترم ،از مراکز معتبر تولیدی و خدماتی مشخص

تبصره : تا اطلاع ثانوی خرید روزانه مواد غذایی انجام نمیشود و طبق برنامه اعلام شده ( تماس اپراتور شرکت با مشترکین ) عمل خواهد شد .

 

با انجام این خدمات و گسترش کمی و کیفی آنها به مرور زمان، برآنیم تا بتوانیم بخش عظیمی از دل مشغولی های شما را مرتفع سازیم. مثلا با استفاده از خدمات پیکی شرکت ، شما می توانید اکثر کارهای روزمره خود را به ما سپرده و از اوقات فراغت ایجاد شده برای امور بهتری استفاده کنید، در مصرف سوخت صرفه جوئی نمائید و همچنین از گرفتار شدن در ترافیک سنگین شهری رهائی یابید. یا با خرید ماهیانه از شرکت ، دسترسی آسان تر و ارزان تر به محصولات مورد نظر را لمس کنید. همچنین با خرید از مراکز تولیدی و خدماتی معتبری که شرکت با آنها قرارداد تخفیف گروهی منعقد کرده است ، می توانید شکل جدیدی از خرید و خدمات در خور شان خود را مشاهده کنید.

در فاز اول طرح ، به مشترکینی که منزلشان در ناحیه مشخص شده در عکس است ، خدمت رسانی انجام خواهد شد و بزودی طرح در کل شهر مشهد اجرا خواهد شد .

برای تصویر بزرگتر ، روی آن کلیک نمایید .

 

جهت استفاده از خدمات این شرکت و جهت هماهنگی با شما ، لطفا در این فرم ثبت نام نمایید.

 

جهت استفاده از خدمات شرکت لطفا با شماره 38410409 (6خط) تماس حاصل نمائید .

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان