بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : شنبه, 01 ارديبهشت 1403

مقاله ها

دریافت سه مدال در نخستین روز مسابقات پزشکان جهان از سوی تیم ایران

 دکتر پوریا ترکمان دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر کوشا کمالی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از تیم شنا موفق به کسب مدال شدند.

 به گزارش وب دا؛ در نخستین روز از رقابت‌های مسابقات پزشکان جهان medigames، تیم شنای جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب سه مدال نقره و برنز شد.

بر اساس این گزارش دکتر پوریا ترکمان دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تیم شنای ایران توانست یک مدال نقره را در رده سنی زیر 35 سال در ماده 50 متر کرال پشت و یک مدال نقره دیگر در ماده 100 متر کرال سینه کسب کند.

همچنین دکتر کوشا کمالی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به کسب یک مدال برنز در ماده 50 متر کرال پشت در رده سنی زیر 55 سال شد.

در روز دوم این رقابت‌ها، دکتر حسین نیک‌فرجاد معاون تربیت بدنی اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت  موفق به دریافت نخستین مدال طلای تیم پزشکان ایران در سی و ششمین دوره مسابقات جهانی medigamesشد.

گفتنی است تیم ایران برای نخستین بار در قالب سه رشته ورزشی تنیس روی میز، شنا و جودو در این مسابقات شرکت کرده است. این دوره از مسابقات از 27 تیر‌ماه تا 4 مرداد‌ماه در کشور ایرلند و در شهر ليمريك برگزار می‌شود./201

 

 

سایت وزارت بهداشت -- جمعه ٢ مرداد ١٣٩٤ - ١١:٠١ / شماره خبر: ١٢٩٢٨٩

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان