بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 31 فروردين 1403

مقاله ها

فراخوان شرکت در نخستین کنگره بین المللی هیپنودونتیک

نخستین کنگره بین المللی هیپنودونتیک به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

به گزارش وب دا، این کنگره در محورهای اصول بی دردی هیپنوتیزمی،هیپنوتیزم برای اقدامات دندانپزشکی ،القائات بعد هیپنوتیزم برای کنترل درد،هیپنوتراپی برای مدیریت دردهای سر و صورت،هیپنوتیزم در دندان قروچه،هیپنوتیزم درمانی اختلالات دهان و دندان،هیپنوتیزم برای سندرم مفصل تمپورومندیبولار،رویکرد روانشناختی برای دردهای دندانپزشکی،مهارت های ارتباطی دندانپزشک با بیمار،روانشناسی درد در فرآیندهای دندانپزشکی،نوروساینس احساس درد،رویکردهای روانشناختی طراحی مطب دندانپزشکی و خود هیپنوتیزم، هفتم الی نهم مهر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

 

دانشیار گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر علمی کنگره  اظهار داشت: این کنگره که به همت انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران و دانشکده دندانپزشکی مشهد برگزار می شود، به طور اختصاصی به رویکردهای درمانی هیپنوتیزم در دندانپزشکی می پردازد.

 

دکتر مهدی فتحی خاطر نشان کرد: برنامه علمی کنگره در قالب سخنرانی ها، پانل های تخصصی و کارگاه های عملی هیپنودونتیک خواهد بود و شرکت کنندگان را با جراحی های زنده دندانی بدون استفاده از بی حسی آشنا می نماید.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: تاکنون انجمنهای مهم بین المللی در این زمینه حمایت علمی وهمکاری خود دربرگزاری این رویداد مهم جهانی را با ارسال نامه های همکاری به دبیر علمی برنامه ابراز داشته اند  که از جمله این مجامع بین المللی میتوان به انجمن جهانی هیپنوتیزم،انجمن هیپنوتیزم اروپا،انجمن هیپنوتیزم دندانپزشکی آلمان وانجمن هیپنوتیزم سوییس اشاره نمود.

 

دانشیار بیهوشی قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بدنبال برگزاری سه کنگره بین المللی هیپنوتیزم در سالهای 91تا94 توسط انجمن هیپنوتیزم ایران و دانشگاه علوم پزشکی مشهدانتظار میرود بیش از بیست سخنران خارجی در این رویدادعلمی به ارایه تازه ترین دستاوردهای خود در این زمینه بپردازند.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد بعنوان پیشگام فعالیتهای پژوهشی و برگزاری کنگره های بین المللی در زمینه درمانهای هیپنوتیزمی است وپتانسیل آن را دارد تا دراین زمینه تبدیل به قطب علمی کشور گردد.

 

وی مهلت ارسال مقاله به این کنگره را پایان مرداد ماه سال 95 عنوان کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی cong-hypnodontic2016.mums.ac.ir مراجعه کنند.

 

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان