بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

مقاله ها

افزایش 2 برابری امتیاز حضور متخصصان رشته های پزشکی در شهرستان های کم برخوردار

 معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از افزایش دو برابری امتیاز متخصصانی که مبادرت به تاسیس مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد می کنند ، به 60 امتیاز خبرداد.

 

دکتر محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص ارائه تسهیلات به متخصصانی که در شهرستان های شهریار؛ قدس و ملارد نسبت به تاسیس مطب اقدام می کنند، بیان کرد: براساس درخواست های شبکه بهداشت و سازمان نظام پزشکی این شهرستان ها ، جلسه ای را با حضور مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل دادیم که پس از بررسی های لازم مقررشد تا تسهیلات لازم برای حضور و ایجاد مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از طریق سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ارائه شود.

وی افزود: براین اساس ، پیشنهاد معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی برای حضور متخصصان و دایر نمودن مطب در شهرستان های فوق الذکر افزایش امتیاز برخورداری از حضور در این شهرستان خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمام متخصصانی که در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد به فعالیت پرداخته و اقدام به دایر نمودن مطب نمایند از 60 امتیاز به جای 30 امتیاز برخوردار خواهند بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین برای انجام اقدامات درمانی در شهرستان هایی که  بیمارستان وجود ندارد ؛ مجوز ارائه خدمات به بیماران در شهرستان های برخوردار از امکانات فراهم خواهد شد.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان