بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آغاز به کار کرد.

 

به گزارش وب دا، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری ، با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، جمعی از مسئولان وزارت بهداشت، دکتر مهرابی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونین و مدیران دانشگاه، اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان و کارکنان، شانزدهم اردیبهشت در تالار ابن سینا در حال برگزاری است.

جشنواره آموزشی شهید مطهری با شعار تحول و نوآوری در آموزش پزشکی در حیطه های تدوین و بازنگری برنامه های آموزش، روش ها و تکنیک های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثر بخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی و فعالیتهای فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی و محصولات آموزشی از 12 الی 15 اردیبهشت همزمان با هفته آموزش در دانشکده های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و مراسم اختتامیه آن نیز امشب در حال برگزاری است.

قرار است در این مراسم از اعضای هیات علمی برگزیده فرآیندهای آموزشی جشنواره شهید مطهری و اساتید پیشکسوت، اساتید ارتقاء یافته و دانشجویان برگزیده  در یک سال اخیر قدردانی شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام استاد و قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری جشنواره شهید مطهری  اظهار داشت: از ویژگی های منحصر به فرد جشنواره امسال این است که این جشنواره با شعار تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی و با حضور روسای دانشگاهها و دانشکده های کلان منطقه نه کشور (خراسان بزرگ) برگزار شد.

دکتر محمد رضا دارابی با اشاره به اینکه تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی به عنوان چهارمین گام برنامه تحول نظام سلامت از مهر ماه سال گذشته به دانشگاههای علوم پزشکی کشور ابلاغ شد اظهار داشت: در این برنامه کشور به ده کلان منطقه تقسیم شد که دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان های شمالی، جنوبی و شمالی به عنوان قطب نهم این برنامه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه برنامه تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی در 12 بسته در قالب محتوا محور، فرآیند محور،  خروجی محور، زمینه ای و نظارتی در حال اجراست اظهار داشت: در قالب این برنامه 18 ماموریت مشترک و 5 ماموریت ویژه برای کلان منظقه نه کشور تعریف شده است که با همکاری دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان بزرگ در حال اجراست.

دکتر دارابی با تاکید بر اینکه اجرای بسته های برنامه به صورت مستمر پایش و نظارت می شود خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی مرحله نخست ، کلان منطقه نه رتبه دوم  را در کشور به خود اختصاص داد.

 

سایت وبدا -  پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان