بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

وزارت بهداشت خوش درخشید

آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر بهداشت:
وزارت بهداشت خوش درخشید/ اگر علم پزشکی را با طب قدیم پیوند بزنیم مي توانيم خدمات بهتری را ارایه دهيم
آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر بهداشت ابراز داشت: علم پزشکی پیشرفت زیادی کرده است، اما اگر بتوان آن را با علم طب قدیم نیز پیوند زد، می توانیم خدمات بهتری داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وب دا)  آیت الله 'عبدالله جوادی آملی' ضمن تقدیر از خدمات دکتر هاشمی، گفت: شما در وزارت بهداشت خوش درخشیدید و امیدواریم خدمات حضرتعالی مستدام باشد و سلام من را نیز به دکتر روحانی رییس جمهوری برسانید
وی  افزود: اقدامات دولت در بخش پزشکی خلاصه نمی شود و در حقیقت دولت باید برای مردم هم مرهم بوده و هم دارویی برای سایر مشکلات از جمله داغ کردن افرادی باشد که قصد سوءاستفاده را دارند.
آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: علم پزشکی پیشرفت زیادی کرده است، اما اگر بتوان آن را با علم طب قدیم نیز پیوند زد، می توانیم خدمات بهتری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: در اثر گسترش علم، رشته ها از جمله پزشکی تخصصی شدند، اما پزشکان باید فکر آسمانی داشته و جامع الاطراف باشند و هر پزشک باید همه بیماری ها و کیفت و کمیت درمان آن ها را بداند.
این مرجع تقلید ادامه داد: همه ما باید احساس کنیم که در برابر تمامی اعمال خود مسوول هستیم و بدانیم که انسان مرگ را می میراند و با مرگ پوسیده نمی شود و این دو نکته باید مورد توجه مردم باشد.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به برخی سوءاستفاده های مالی در کشور، گفت: اگر با اختلاس کنندگان برخورد جدی می شد، اکنون شاهد بروز اینچنین پدیده هایی نبودیم.
وی با بیان اینکه با وجود همه مشکلاتی که داریم از نعمت های زیادی برخورداریم و دلیل نمی شود که تحریم ها اثر کند، تصریح کرد: ما از دو طرف با دریاها در ارتباط هستیم، باید صادرات افزایش یابد و وجود واردات برای ما ننگ است.
وی خواستار توجه جدی مسوولان به اقتصاد مقاومتی شد و افزود: استعدادهای طبیعی زیادی داریم و نباید کشوری باشم که به بیگانه نیازمند باشیم.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: مردم مهمترین سرمایه نظام هستند و با بهره گیری از همین مردم در انقلاب و جنگ پیروز شدیم و لذا همواره باید رابطه مردم با روحانیت و مساجد زنده باشد.


 پنج شنبه ٢٧ آذر ١٣٩٣

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان