بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

قدردانی رهبر معظم انقلاب از ارائه خدمات درمانی مطلوب بیمارستان و اظهارمحبت آحاد مردم

تبحر و توانمندی کادر درمانی، ثروتی عظیم و باعث افتخار است
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) پس از پایان دوران بستری در بیمارستان و بهبود کامل، از بیمارستان مرخص شدند.
 به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( وب دا)؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.
ایشان با اظهار قدردانی و تشکر فراوان از محبت‌های فراوان قشرهای مختلف مردم، مراجع و علمای محترم، شخصیت‌ها، مدیران برجسته کشور، سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند: علاوه بر اظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌های دیگر نیز اظهار لطف فراوانی کردند که بار دیگر نشان‌دهنده‌‌ی تأکید همیشگی بنده مبنی بر اینکه ملت ایران، در میان ملت‌های دیگر دارای عمق راهبردی است.
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: هیچ نظام و کشوری را سراغ نداریم که خارج از مرزهای خود دارای چنین ریشه‌ها و پیوندهای عاطفی، اعتقادی و ایمانی با ملت‌های دیگر باشد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با تشکر فراوان از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران بیمارستان محل بستری خود، خاطرنشان کردند: انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند، به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.
بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب افزودند: بالا بودن مهارتها و توانمندی های تیم پزشکی و نوع برخورد و توجه پرستاران آن هم در حیاتی ترین و اساسی ترین بخش های مهم یک جامعه یعنی بخش سلامت، بسیار قابل تحسین است .
ایشان با اشاره به تکلیف و تعهد جامعه پزشکی در خدمت رسانی به مردم، گفتند: نگاه من همواره به جامعه پزشکی اینگونه بوده است و در هفته اخیر که از نزدیک شاهد فعالیت و عملکرد این گروه بودم ، علم الیقین به عین الیقین تبدیل شد.
شایان ذکر است، حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز پیش از ترک بیمارستان با حضور در جمع کادر درمانی و پرستاران از نزدیک از آنان تشکر و از آیت الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان نیز عیادت کردند.

وبدا -- دوشنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٣--١١:٢٧

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان