بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 07 ارديبهشت 1403

مقاله ها

اطلاعیه واکسیناسیون کرونا اعضای سازمان نظام پزشکی مشهد



به استحضار اعضای محترم نظام پزشکی مشهد می رساند واکسیناسیون اعضا ی محترم با واکسن اسپوتنیک طبق لیست  ثبت نامی تا تاریخ 12 فروردین 1400 در سایت نظام پزشکی کل کشور از طریق لینک زیر :


 http://link.irimc.org/2/vaccine

از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ در محل سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه می یابد.

1️ - لیست شامل اعضا محترم بالای ۵۰ سال است که قبل از تاریخ ۱۲ فروردین در سایت نظام پزشکی کل ثبت نام کرده اند لذا اعضا ی محترمی که بعد از این تاریخ ثبت نام کردند ،سهمیه واکسن آنها متعاقبا ارسال می شود.

2 - با توجه به  لزوم رعایت زنجیره سرما حتما در ساعت و روز  تعیین شده مراجعه فرمایید و تحت هیچ شرایطی چنانچه نام شما درلیست آن روز نیست به سازمان مراجعه نکنید.

3️ - اعضا محترمی که اسمشان درلیست نیست  چنانچه بعد از تاریخ 12 فروردین درسایت سازمان کل ثبت نام نمودند به ترتیب سن نام آنها اعلام می شود و  همکارانی که   تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند  هرروز در سایت سازمان کل ثبت نام کنند و درنوبت قرارگیرند.

4️ - واکسن با احراز هویت فقط به عضو ثبت نام شده سازمان  تزریق می شود و قابل  واگذاری  به افراد  درجه 1  خانواده یا سایر افراد  نیست . چنانچه  عضوی در محل دیگر واکسن را دریافت نموده است کد ملی در سامانه سینا ثبت است و از ثبت نام  کد ملی  تکراری  جلوگیری  می شود.

5 - فرم خود اظهاری پیوست را حتما مطالعه و ان را قبل  از انجام واکسیناسیون تکمیل نمایید و اطمینان حاصل کنید شرایط تزریق واکسن را دارید .
این فرم در محل واکسیناسیون آماده است.

6 - نکته / همراه داشتن کارت ملی و کارت نظام پزشکی برای واکسیناسیون الزامی می باشد.


کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان