بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : شنبه, 08 ارديبهشت 1403

مقاله ها

ثبت نام بیمه تکمیل درمان پزشکان از یکم بهمن ماه

ثبت نام بیمه تکمیل درمان پزشکان از یکم بهمن ماه

رئیس صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور از ثبت نام دوره جدید بیمه تکمیل درمان پزشکان از یکم بهمن ماه 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتررضا مسائلی در حاشیه نشست شورای عالی نظام پزشکی در مشهد همچنین بیان کرد: در اجرای قانون سازمان نظام پزشکی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، وظیفه ارائه خدمات رفاهی به اعضای جامعه پزشکی را برعهده داشته و وظایف دیگری نیز مانند پرداخت وام و تسهیلات یا خدماتی که به جامعه پزشکی ارائه می‌شود، دارد.

وی با بیان اینکه امروز جلسه مجمع عمومی صندوق تعاون و رفاه در مشهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: اعضای مجمع، اعضای شورای عالی نظام پزشکی هستند که جلسه به میزبانی سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار می‌شود. امروز دو، سه موضوع مهم در دستور کار قرار دارد که به انظباط‌بخشی، تنظیم کنترل‌های داخلی و نظارت‌های قوی‌تر در حوزه انظباط مالی و فعالیت‌های صندوق اشاره خواهد کرد. از جمله این موارد موضوع بودجه سالیانه، نمودار و ساختار تشکیلاتی و اجرای مفاد بخش‌هایی از اساسنامه صندوق است که در دستور کار مجمع عمومی صندوق قرار دارد و امروز بعد از شهر به آن پرداخته خواهد شد.

 

دکتر مسائلی بیان کرد: صندوق تعاون و رفاه سازمان فعالیت‌های متعددی انجام می‌دهد. یکی از موارد بیمه درمان پزشکان و بیمه تکمیلی آن‌ها است که دوره جدید آن از یک بهمن شروع خواهد شد. سعی شده تعهدات شرکت‌های بیمه‌گر نسبت به گذشته افزایش پیدا کند. دارو نیز یکی از موضوعات بسیار مهم بوده که تعهدات آن افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور افزود: از دیگر فعالیت‌های صندوق ارائه سایر خدمات رفاهی بوده که در کانال تلگرامی و وب‌سایت صندوق به آن‌ها اشاره شده است. تامین تجهیزات دفاع شخصی و موضوع تسهیلات از دیگر موارد است که آیین‌نامه آن در دوره جدید ابلاغ شده و چارچوب آن وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه تسهیلات کارهای بسیار خوبی در صندوق انجام شده و قرار است تا بهمن‌ماه به صورت آنلاین در اختیار تمام اعضای جامعه پزشکی قرار گیرد که اعضای جامعه پزشکی می‌توانند آنلاین و غیر خصوری از خدمات استفاده کنند. از دیگر موضوعات صندوق تعاون و رفاه این است که مراجعات حضوری و فیزیکی را حذف کنیم، بنابراین در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق تعاون و رفاه از سامانه‌های مختلفی که ارائه خدمات رفاهی می‌دهند، استفاده کنند.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان