بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : شنبه, 08 ارديبهشت 1403

مقاله ها

کنگره «پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین» در سال های آتی نیز از سوی نظام پزشکی مشهد برگزار خواهد شد

کنگره «پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین» در سال های آتی نیز از سوی نظام پزشکی مشهد برگزار خواهد شد

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی مشهد، از برگزاری کنگره پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین در سال های آتی از سوی سازمان متبوع خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر بیتا میرزایی در مراسم اختتامیه کنگره «پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین» همچنین بیان کرد: در این 3 روز شاهد استقبال پرشور همکاران و اعضاء جامعه پزشکی بودیم و در آمار نهایی ما حدود ۹۰۰ نفر نفر از سراسر کشور در این کنگره شرکت کردند.

وی افزود: در این کنگره‌ی سه روزه 11 پنل تخصصی، 50 سخنرانی و 10 کارگاه آموزشی ارائه شد. همچنین 3 سمپوزیوم با موضوعات قوانین و مقررات انتظامی و نظارت ، سمپوزیوم «هردانشجو، یک ایده» و سمپوزیوم   پزشکی شخص محور و HIV با استقبال شایان توجه جامعه پزشکی برگزار شد.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه این کنگره نخستین کنگره‌ی بزرگی است که برگزاری آن را نظام پزشکی مشهد عهده دار شده است؛ بیان کرد: با توجه به استقبال از کنگره و فراگیری موضوع این کنگره به صورت روتین و سالیانه در سالهای آتی نیز برگزار خواهد شد.

وی از همکاری همه به ویژه رئیس و اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد، دبیر علمی کنگره، دبیران اجرایی و سایر اعضای کمیته علمی و‌کمیته اجرایی و تیم دانشجویی کنگره تشکر کرد و گفت: یکی از نقاط عطف این کنگره حضور دانشجویان در کمیته اجرایی و همچنین در سمپوزیوم معرفی ایده های برتر دانشجویی و تقدیر از آنها بود . ما شاهد حضور دانشجویان فعال ، پرانرژی ، توانمند و مستعدی بودیم که با امید و پرتلاش به ایده پروری و تولید علم می پردازند .

بعلاوه ، میزبانی جامعه پزشکی در این رویداد علمی افتخار ما و همه ی دست اندرکاران برگزاری این کنگره بود.

دبیر اجرائی کنگره پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین در پایان گفت: از همه همکاران ، اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها، روسای محترم انجمن های علمی و تخصصی و ... دعوت می کنیم که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ، در برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این کنگره در سال‌های آتی ما را یاری دهند.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان