بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : جمعه, 10 فروردين 1403

هیچ برنامه اصلاحی وجود ندارد که مخالفینی نداشته باشد

آیت الله سبحانی در دیدار وزیر بهداشت :
هیچ برنامه اصلاحی وجود ندارد که مخالفینی نداشته باشد
آیت الله سبحانی گفت: هیچ برنامه اصلاحی وجود ندارد که مخالفینی نداشته باشد اما ملاک رضایت اکثریت مردم است.
 به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( وب دا)؛ حضرت آیت الله العظمی سبحانی در ادامه برنامه دیدار وزیر بهداشت با مراجع عظام تقلید، ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دولت در حوزه سلامت، گفت: اجرای برنامه های اصلاحی، همیشه منتقدین و مخالفینی دارد اما همین که اکثریت مردم از اجرای اقدامات وزارت بهداشت رضایت دارند، کافی است و امیدوارم استمرار پیدا کند.
 آیت الله سبحانی ضمن قدردانی از فعالیت های خیریه وزیر بهداشت در مناطق محروم قبل از قبول مسئولیت وزارت، افزود: انجام امور خیر برای مردم اجر اخروی دارد و امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد.
 ایشان با تاکید بر اینکه، جامعه سالم یکی از اصول اساسی اسلام است و سلامت یکی از شروط مهم پیشرفت هر جامعه ای است، گفت: فراگیر شدن بیمه همگانی و برخورداری از اعتبار کافی دفترچه های بیمه در دست مردم می تواند نقش  مهمی در     ارتقای بهداشت و درمان آنها داشته باشد.
 آیت الله سبحانی در خصوص افزایش جمعیت خاطرنشان کرد: باید اقدامات جدی در خصوص افزایش جمعیت صورت بگیرد بخصوص نخبگان جامعه باید با پرهیز از تک فرزندی، در جهت گسترش نبوغ جامعه توجه بیشتری به این امر داشته باشند.
 ایشان سقط جنین را آدم کشی مدرن ذکر کرد و اذعان داشت: باید بر این موضوع نظارت جدی صورت بگیرد و با افراد متخلف برخورد قانونی شود.
 آیت الله سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت اهتمام جدی برای استمرار طرح تحول نظام سلامت، داشته باشد و وزارت بهداشت نیز همچنان موفق عمل کند.
شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز از روند اجرای طرح تحول سلامت و اقدامات انجام شده برای اصلاح فرآیند های جمعیتی گزارشاتی را ارائه نمود.

وبدا - پنج شنبه ٢٧ آذر ١٣٩٣   

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان