بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

بيست و هفتمين كنگره سالانه انجمن فيزيوتراپي ايران برگزار می شود

بیست و هفتمین کنگره سالانه انجمن فیزیوتراپی ایران با مشارکت سازمان نظام پزشکی 15 تا 17 ارديبهشت ماه جاری در هتل المپيك تهران برگزار می شود .

فرجود شکوهی  نماینده جامعه فیزیوتراپی کشور در شورای عالی سازمان نظام پزشکی  با اشاره به استقبال گسترده فیزیوتراپیست ها از برگزاری این کنگره بیان داشت : بيش از 2هزار فيزيوتراپيست از سراسر کشور جهت شرکت در این همایش علمی تخصصی اعلام آمادگی نموده اند.

وی افزود :  از اساتید برجسته داخلی و خارجی برای شرکت درا ین همایش دعوت شده  و برای اولین بار در تاریخ فیزیوتراپی کشورخانم دکتر اما استوک ریاست کنفدراسیون جهانی فیزیوتراپی به ایران خواهد آمد و میهمان ویژه کنگره امسال فیزیوتراپیست ها خواهد بود .

وی با اشاره به حضور روسای انجمن های فیزیوتراپی کشورهای منطقه مانند هند و پاکستان در این کنگره علمی ادامه داد : امیدواریم که این همایش علمی تخصصی بتواند در راستای ارتقای سطح علمي و حرفه اي جامعه فيزيوتراپي كشور كارساز بوده و در  ادامه روند روبه رشد فيزيوتراپي در كشور عزيزمان شاهد اجراي تمام عيار دكتراي حرفه اي فيزيوتراپي باشيم .

وی  در خاتمه ضمن دعوت مجدد از تمامی اساتید و متخصصین رشته های مختلف پزشکی جهت شرکت در این کنگره علمی ، تخصصی خاطرنشان کرد : از زحمات دکتر محسنی بند پی رئیس و عضو هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی کشور قدردانی نموده و آرزوی توفیق روز افزون را برای ایشان دارم.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان