بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : پنج شنبه, 09 فروردين 1403

برگزاری نخستین کنگره بین المللی فیزیوتراپی

برگزاری نخستین کنگره بین المللی فیزیوتراپیبيست و هشتمین كنگره سالانه فیزیوتراپی ​و اولین کنگره بین المللی توسط انجمن فيزيوتراپي ايران برگزار می شود

فرجود شکوهی نماینده جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور در نظام پزشکی درگفتگو با خبرنگار نظام پزشکی درخصوص جزئیات برگزاری این کنگره بیان داشت :   بیست و هشتمین کنگره سالانه انجمن فیزیوتراپی ایران با مشارکت سازمان نظام پزشکی ، سازمان بهزیستی،  دانشگاههای کشور و فدراسیون پزشکی ورزشی 3تا 5خرداد ماه جاری در هتل المپيك تهران برگزار می شود .

وی با اشاره به این که ثبت نام این کنگره بصور آنلاین انجام شده است ، افزود : استقبال شرکت کنندگان از این کنگره بی نظیر بوده و تا کنون بيش از  2 هزار فيزيوتراپيست از سراسر کشور و تعداد زیادی از فیزیوتراپیست های خارج کشور جهت شرکت در این همایش علمی- تخصصی از طریق سامانه فارسی و انگلیسی همایش ثبت نام نموده اند.

وی تصریح کرد : برای اولین بار این کنگره بصورت بین المللی و با حضور روسا و مسئولان انجمن ها از کشورهای دنیا و رییس کنفدراسیون جهانی فیزیوتراپی برگزار می شود.

 شکوهی در خاتمه ضمن دعوت مجدد از تمامی اساتید و متخصصین رشته های مختلف پزشکی جهت شرکت در این کنگره بین المللی علمی ، تخصصی خاطرنشان کرد : از زحمات دکتر محسنی بند پی رئیس پرتلاش و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن فیزیوتراپی کشور قدردانی می نمایم.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.

طراحي و اجرا توسط سروش مهر رضوان