بسم الله الرحمن الرحیم
امروز : چهارشنبه, 29 فروردين 1403

برنامه شب مانی قله شیرباد(از مسیر زشک و دره نهل)

اولین برنامه شب مانی گروه کوهنوردی سازمان نظام پزشکی مشهد باتفاق 16 نفر از همنوردان عزیز, بمناسبت تست آمادگی قبل از سبلان,ساعت 18:20 پنجشنبه 10/05/1392 از پرورش ماهی بسمت دره نهل به سرپرستی پیشکسوت گرامی آقای دکتر محمد رضا ذبیحی آغاز شد,پس از یک ساعت طی طریق در محل بسیار زیبا و دیدنی چشمه نهل توقف کرده و بعد از افطار و نماز,مجددا"ساعت 21بحرکت ادامه دادیم.

در مسیر خط الراس و تراورس پای قله,باد بسیار وحشتناکی اجازه تردد راحت را به افراد نمیداد و سرمای ناشی از آن توان اعضاء را کاسته بود.بالاخره ساعت 00:30 بامداد تمامی افراد و با کوله های سنگین(حمل کیسه خواب,چادر...),بام خراسان(قله شیرباد)رافتح نمودند. بعلت باد بسیار زیاد پس از گرفتن چند عکس یادگاری, فرود را آغاز کرده و بعد از یک ساعت پیمایش, پای قله و درکاسه مسیر دولت آباد کمپ زده و بعد از بر پایی چادرها استراحت کردیم. ساعت 6 بامداد جمعه  بیدار باش اعلام شد و ساعت 7:30 بطرف پایین حرکت کردیم و ساعت 11 به محل پرورش ماهی رسیدیم.

کليه حقوق مادي و معنوي مطالب مندرج، براي سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی محفوظ مي باشد.